يزدفردا:با گزارش مردمي وكنترل افراد لو رفته در يزد محموله يك تني مواد مخدر(1تن ترياك و حدود هشت كيلو كراك ) به همراه 11نفر وتعدادي اسلحه و...در مهريز كشف شد


به گزارش يزدفردا به نقل از پليس :با گزارش های مردمی دو نفر به نام های مسعود و علی که اقدام به اسکورت محموله مواد مخدر می نمودند شناسایی شدند .

 دو فرد مورد نظر با یک دستگاه پژو از امام زاده سیدجعفر به سمت اردکان حرکت و بعد از سوخت گیری در پمپ بنزین شمسی در اولین پارکینگ ، بنزین داخل باک خودرو را تخلیه و با سوخت گیری مجدد به سمت یزد بازگشته و در مقابل پایانه باربری با توقفی کوتاه ظرف حاوی بنزین را به خودرو دیگری داد و خودرو مذکور به منزلی واقع در شهرک رجائی شهرستان مهریز می رود .

طی مراقبت به عمل آمده ، رفت و آمد افراد با منزل کناری مشاهده و با انجام تحقیقات متوجه وجود خودرو حامل مواد مخدر داخل منزل می شوند .

با هماهنگی مرجع قضایی از هر دو باب منزل بازرسی معمول و تعداد 11 نفر را دستگیر و دو دستگاه خودرو پژو 405 و خودرو پرادو حامل مواد توقیف و مقدار 1054 کیلو و 950 گرم تریاک و مقدار 7 کیلو و840 گرم کراک ، یک دستگاه دوربین دید در شب ، تعدادی اسلحه و مهمات ، جمعاً 18 دستگاه تلفن ماهواره ای و همراه کشف و ضبط می نمایند .

خودرو پژو که برای اسکورت مواد استفاده شده بود در پارک 7تیر یزد توقیف و راننده و دو سرنشین آن نیز دستگیر شدند .

لازم به ذكر است :اين عمليات توسط پليس  در اول ارديبهشت در يزد انجام شده است

يزدفردا




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا